Monday, March 31, 2014

#4 I pora już zacząć dbać o linię. Czyli catering dietetyczny cz. 1

Pora zacząć dbać o linię.

Wypróbowaliśmy więc catering dietetyczny. 5 dni. 5 posiłków dzienniee: 1200kcal i 2000kcal.

I oto moje zapiski z tego doświadczenia:

*Firma*

WygodnaDieta.pl


*Cena*

Zestaw 5 posiłków kosztował odpowiednio 48,50zl dziennie za 1200kcal i 56,50zl dziennie za 2000kcal. Całość to 525zl za 5 dni pełnego wyżywienia dla 2 osób z dostawą pod ten sam adres.


*Zestaw próbny*

Niestety nie ma możliwości zamówienia zestawu próbnego. Minimalne zamówienie jakie można złożyć jest 5-dniowe.


*Dostawa*

Codziennie rano zestawy dostarczane są pod drzwi. Na weekend dostawa możliwa jest w piątek lub w sobotę.


*Menu*

Niestety menu to tajemnica (niespodzianka?). Nie wiemy co przyjdzie w dostawie. Bardzo miłe Panie na infolinii tłumaczą to faktem, iż menu planowane jest wg dostępności, w oparciu o świeże produkty.

Jeśli chodzi o dobór posiłków to widać, iż opierają się one na klasycznej piramidzie żywieniowej: produkty zbożowe, owoce, warzywa, mięso, ryby, jajka, nabiał, itp.

Osobiście jednak wolałabym pełnoziarnisty makaron od zwykłego makaronu pszennego; brązowy ryż zamiast białego; świeże owoce aniżeli w syropie; świeże warzywa (pomidor, ogórek) niż konserwowe czy z puszki (papryka, groszek); a może zamiast sernika i herbatników - marchewka z hummusem?


*Ogólne wrażenie*

Ja jestem zadowolona, dieta uczy mnie regularnego jedzenia i delektowania się posiłkiem. Pierwsze dwa dni były trudne, czułam głód szybciej niż po 3-ech godzinach ale piłam dużo wody i zielonej herbaty żeby dotrwać do kolejnego posiłku :) Już 3 dnia było dużo łatwiej, chyba przyzwyczaiłam się do porcji.

Bardzo mnie cieszy, że śniadania były dość duże i sycące - jestem z osób, które nie są w stanie nic zrobić bez porządnego porannego posiłku.

Mąż narzekał, że menu jest za słodkie - słodkie twarożki, owoce w syropie, owoce suszone. Szybko spadał mu cukier i znów czuł się głodny. Mnie z jednej strony te słodkości dość cieszyły, zwłaszcza że podczas tych 5 dni z Wygodną Dietą bazowałam jedynie na tym co dostałam w zestawie.

A tak wyglądał mój ostatni zestaw:



A oto porównanie kilku porcji:

sernik w diecie 1200kcal

sernik w diecie 2000kcal, podwójna porcja a dodatkowo pszenne paluchy


kolacja w diecie 1200kcal

kolacja w diecie 2000kcal - dużo więcej sałatki

Obiad w diecie 1200kcal

Obiad w diecie 2000kcal - podwójna porcja kurczaka, więcej warzyw i kaszy





No comments:

Post a Comment